Post by pregobherpobe on Feb 20, 2022 16:01:31 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Heroes Inc! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Heroes Inc! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ geen advertenties ▞▞▞
▞▞▞ Heroes Inc! 2022 version ▞▞▞
Zo'n geweldig concept en ik heb er echt van genoten om het te spelen, dat gezegd hebbende, de game zit vol met advertenties, ik denk dat ik in mijn eerste 5 minuten ongeveer 7 advertenties of meer heb bekeken, dat is absoluut belachelijk.
Dit spel is. Zo cool. Dat je helden kunt maken
Leuk spel totdat ze je midden in het spel met advertenties raken.
BIG BANG Evolution อาร์เคด rgmg
▷ Download Heroes Inc! 【GRATIS】 ¡Bijgewerkt 2021! - Fibonapps
Interessant concept, maar het spel loopt vast, heeft te veel advertenties en er is gewoon een punt waarop de vijanden geen schade oplopen of je door de kaart valt. Verwijderen omdat ik gewoon niet kan spelen.
Ik denk dat het een goed spel is, maar de reden dat ik het geef is dat er heel veel advertenties zijn, maar zet je wifi uit en dan boem geen advertenties pomp de combinaties op alsjeblieft
Meh... het is zo opgezet dat kleine kinderen ervan kunnen genieten. Veel te veel advertenties... Ik snap het, het spel is gratis... maar toch. Als je ouder bent dan 5 jaar, is dit spel niets voor jou.
Ik denk dat we elke held kunnen aanpassen die we willen. We moeten de materialen kiezen die zijn voorbereid, dus ik ben Cassie, 3 sterren.
Ik hou van IT, maar hou meer van tiktok, je weet dat omdat ik Charlie damelio Ik 3
Heroes Inc! Arkadne igre txq
kom op, er zijn veel te veel toevoegingen in dit spel. na bijna elk gebied in een niveau is er een toevoeging, ik heb het gevoel dat er ook verbeteringen in de niveaus kunnen zijn. verder is het niet slecht. verlaag het aantal advertenties en ik geef nog 1 ster, en verbeter de niveaus en ik geef nog 2 sterren.
World Heroes (ワ ー ル ド ヒ ー ロ ーズ ) Is een videogame van vechten in 2D, ontwikkeld door ADK en gepubliceerd door SNK in 1992 op arcade Neo-Geo MVS en
Shop Heroes Mod APK Download {Unlimited Gems}
Het is een prima spel, maar ik wou dat je kon kiezen en verzinnen welke held je wilt. Er zijn nogal wat advertenties. Dus als je dat kunt oplossen, zou het een GEWELDIG spel zijn!
Gunstar Heroes Classic 9+ ... Genesis / Mega Drive's highest-rated games, Gunstar Heroes is now available on mobile! ... a pretty good way to play the game.
Het is goed omdat je speciale karakters kunt maken en je kunt vechten tegen kwaadaardige robots, ook al moet je een tijdje wachten om meer te maken, je kunt je karakters opwaarderen terwijl je wacht, dus goed spul👍😉👍
De app is heel traag maar wel leuk 3 sterren
het is echt cool dat je objecten en dingen in de wereld kunt kiezen en ze kunt combineren met mensen en dan zie je wat hun capaciteiten zijn, dat maakt het geweldig, want je kunt andere vaardigheden samenvoegen
Tips en trucs - Star Wars Galaxy of Heroes - Officiële EA-site
De ontwikkelaar vermijdt hun stortvloed aan advertenties slechts tijdelijk, net lang genoeg om een Play Store-beoordeling te vragen. Bereid je voor op mid-game-advertenties, aangezien ontwikkelaars proberen te voorkomen dat ppl de game halverwege de advertentie afsluit en opnieuw start (doe dit altijd om advertentie-inkomsten te voorkomen - je zult weer in elke game spelen voordat de advertentie zou zijn afgelopen en de hebzuchtige advertentie -mongers krijgen NUL $).
erg creatief en heeft een leuke en coole draai eraan, maar veel te veel advertenties, elke 2 seconden legitiem als ik klaar ben
Heroes Inc! Pelihalli yue
Met wat muziek en wat meer mixen voor krachten, zou dit een geweldig spel kunnen zijn. VEEL advertenties echter, zelfs als je er niet voor kiest om er een te bekijken om een beloning te krijgen. Ik hoop dat zodra de maker genoeg heeft om het spel te ondersteunen, ze het aantal advertenties zullen beperken.
Doe geen moeite met dit spel. Het is verschrikkelijk vanwege alle advertenties. En zelfs als u geen advertenties koopt, wordt u nog steeds gebombardeerd met advertentie-aanbiedingen. Het verwijdert alleen de automatische advertenties. Verschrikkelijk spel overal. Ik zou -5 sterren geven als ik ontwikkelaars kon ontmoedigen om zulke stukjes chips te maken.
Verwijder eerst de advertenties als het niet echt nodig is. Ten tweede, hoe ontgrendel je de andere (3e tot laatste) HQ's? Bedankt voor het lezen als je dat deed. 🤔🤔🤔
Ik hou van de helden in deze game cooler is de beste held in de game tot nu toe.
Ik hou van de manier waarop de superhelden zijn, het maakt ze een beetje realistisch
Dit is heel erg leuk en dat is gool
Het is een supergame. Het concept is goed. Denk dat als we 3 hero-materialen kunnen fuseren, dat geweldig was. maar ik kan niet naar het 3e hoofdkwartier gaan, hoe ga ik naar het 3e hoofdkwartier, ik zit vast op het hoofdkwartier 2
Stern Pinball Arcade: Last Action Hero™ | DLC | Nintendo
Deze game is erg leuk, het heeft geen advertenties toen ik een vrouwelijke superheld maakte, dus ze was erg sterk en erg krachtig, ik heb zo mooie en krachtige superhelden gemaakt en deze game is erg leuk om te downloaden. dus ik zal deze game 5 sterren geven ⭐⭐⭐⭐⭐
Gameplay is goed, maar het aantal advertenties is belachelijk. Voor, tijdens en na missies. Ik begrijp het, je hebt advertentie-inkomsten nodig, maar je krijgt betere recensies als je het aan de klant overlaat wanneer ze advertenties zien. Willekeurig geplaatste advertenties in het spel zullen ervoor zorgen dat u klanten, beoordelingen, enz.
Ik vond de negatieve recensies over dit spel overdreven. Ik had het fout. Als je er niet mee instemt de ontwikkelaars je gegevens te geven, plaatsen ze een banner met klachten over een groot deel van het scherm, waardoor het spel op zijn best onplezierig en in het slechtste geval onspeelbaar wordt. Ik zal verdere releases vermijden van een ontwikkelaar die zijn toevlucht neemt tot stiekeme tactieken zoals deze.
Heroes Inc! Аркаде cmr
Dit is leuk, maar niet zo leuk. DIT had beter gekund. Ook een kleine tip, ga van je wifi en je mobiele data af, zodat je geen advertenties kunt hebben.
Ik ben dol op superhelden en voor mensen die optreden je internet maar als je dat gewoon krijgt van Google negeer het gewoon