Post by pregobherpobe on Feb 20, 2022 15:55:31 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Catapult 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Catapult 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod meer alles ▞▞▞
▞▞▞ The Catapult 2 2022 version ▞▞▞
Sinds de laatste update is de app erg buggy en traag. De 2x optie is ook niet beschikbaar. De dagelijkse beloningswaarde wordt verlaagd. De app is niet interessant meer.
leukste game ooit
Vol met glitches, de spelstabiliteit is onder het gemiddelde, als de vijand je raakt en je staat onder bescherming, zelfs dan word je ook geraakt door de kanonskogel en ga je dood, wat heeft het dan voor zin om enige vorm van bescherming te hebben, het is belachelijk. Het heeft geen zin om ook maar een cent aan dit spel uit te geven.
Leuk, maar met veel toevoegingen. Maar het is gratis en goed om wat tijd te doden.
jjjjjjjjjjjjoooooooooojjjjjjjjjjjjjjjjjoooooooo😀😀😀😀🤣😍
Ja..deze game is echt goed, maar ik denk dat je voor deze game een veel beter grafisch niveau hebt
echt stom spel, veel advertenties nvm, maar dit spel is als één keer doden, hoe nauwkeurig je doel ook is, als zowel jij als de vijand correct richten en elkaar raken, is het SPEL OVER
Ik speel het spel heel graag. Het is een best cool spel, maar om de een of andere reden bleef het crashen, misschien was het mijn telefoon. maar het is wel een erg leuk spel best wel cool
Ik geef nul sterren voor dit soort spel ... En ik ga de reden niet vertellen, maar zo vriendelijk van de bug houden en het probleem oplossen, anders zal een andere speler ook niet spelen, het spel niet spelen en ster geven
WAS leuk... totdat ik bijna net zoveel tijd besteedde aan het kijken naar de meedogenloze advertenties als aan het spelen van de game. Ik wou dat er een betalende versie was, zodat ik al die advertenties kon verwijderen! Verwijderde de installatie... kon gewoon geen advertenties meer aan! Had ik al die advertenties genoemd?
Het overweldigende aantal advertenties maakt het spel onspeelbaar. Zo'n voor de hand liggende greep naar geld. Jammer, want het leek me leuk. Verwijderd.
Best leuk spel, maar de boomkarren zijn te krachtig. Het kost 1-3 treffers om ze in pvp te vernietigen, ze komen snel, ze kosten slechts 80 (hout), en ze vernietigen je kasteel in 2 treffers. Ik raad aan de prijs te verhogen en of de schade die ze veroorzaken te verminderen.
Catapulte 2 Action tyi
Beste tijdpas-spel
Zeer verslavend
goed spel, maar AI is te agressief, zelfs in de beginniveaus. Het zou geweldig zijn als er moeilijkheidsgraden waren en een paar stukjes en beetjes die een speler kan instellen en besturen.
Beste een keun spel.
Ik zei dat het een leuk spel is, maar het schokken is niet verholpen, waarom repareer jij het niet?
Het spel is leuk, uitdagend... Maar dat is alleen wanneer ik het echt meer dan 30 seconden speel voordat het crasht.
Het is leuk en verslavend; het krioelt echter absoluut van advertenties. Om enige significante vooruitgang te boeken met het upgraden van je uitrusting, moet je naar advertenties kijken voor extra geld. Als je ervoor kiest om niet te kijken, duurt het lang voordat je ergens bent.
Ik ben tot nu toe alleen op lvl 12. Ik speel al een paar weken. Het is leuk en een beetje uitdagend, er komt een beetje vaardigheid bij kijken. UPDATE: Nou, ik heb ontdekt dat het een van die games is die mijn apparaat kaapt en me geen telefoontjes laat beantwoorden. Dus hoe graag ik ook speel, dat is een dealbreaker en ik zal na deze update de installatie ongedaan maken.
Het is een leuk spel, maar mijn dagen worden steeds opnieuw ingesteld. Ik ben ruim 120 dagen voorbij, maar elke keer dat ik in de buurt van 90 dagen kom, wordt het teruggezet naar de eerste dag. Dus ik kan niet upgraden naar betere katapulten, schilden of wat dan ook. Dat is erg frustrerend. Dus ik veranderde van 5 sterren naar 3 sterren.
Máy bắn đá 2 Hành động aqt
Weet je, ik wilde je vijf sterren geven, maar deze update is waardeloos, omdat je een waanzinnig energiesysteem aan dit spel hebt toegevoegd, en dat is het SLECHTSTE wat er met het spel kan gebeuren, ook heb je de eindeloze modus veranderd en het gehaald echt moeilijk, daarom geef ik maar drie sterren.
1 ster omdat je de eindeloze modus hebt beperkt tot een paar tickets en een heleboel inkomsten hebt toegevoegd die beperkte speeltijd is. Er is niets "interessant" aan wat je hebt gedaan en dit alleen uit hebzucht hebt gedaan. Als de eindeloze modus wordt teruggebracht naar dezelfde staat als voor deze recente update en de energiebalk is verwijderd, dan zal ik mijn beoordeling verhogen, maar tot die tijd moet dit de meest stomme update zijn die ik ooit heb gezien, je zult hierdoor veel spelers verliezen.
Het is een goed spel en beter dan veel katapultspellen die saai zijn. Het heeft te veel dingen om te kopen, zoals harnassen, bescherming, schild, wapen, kasteel, lichten en nog veel meer. De graphics zijn te goed. Ik raad dit spel aan.
Uitstekende spelervaring. De fysica werkt goed en de manier waarop objecten worden vernietigd en rondvliegen ziet er geweldig uit. Het is goedkoop om van advertenties af te komen en de game heeft genoeg upgrades en content om van te genieten. Veel plezier.
Heel goed, het is een spel, ik vind het leuk
Te veel advertenties
Het is een leuk spel, het kost veel om te upgraden, maar het is gewoon een leuk spelletje om tijd door te brengen. Maar ik zou graag een nieuw type spel aanbevelen. Kun je een spel maken waarin je een aangepaste katapult kunt maken en deze kunt testen, zodat het meer kan zijn hoe "wij" (de speler) kiezen hoe we het willen maken. Optioneel, maar het is slechts een suggestie.
Het is een leuk spel en updates zijn geweldig. Het zal beter zijn als je het kasteel zou kunnen bijwerken in plaats van het oude voor langere tijd te behouden.
De nieuwe update zorgt ervoor dat ik herhaaldelijk op het pictogram tik dat ik wil voordat ik het open. Soms registreer ik me helemaal niet en verlies ik mijn prijzen of beloningen voor het voltooien van taken.
In het begin was dit spel erg leuk, maar nu lijkt het alsof nadat ik al dit geld heb uitgegeven om mijn kasteel te upgraden, het meer zwakker dan sterker is geworden. Ik ging terug naar level 20 om te oefenen tot level 70, ook om geld te verdienen om wat upgrades te doen. Maar ik heb gemerkt dat mijn kastelen halverwege de jaren 50 werden neergeschoten met 4 tot 5 goede en enkele zwakkere schoten toen mijn kasteel niet veel schade had. Im op een hoog niveau kasteel ook. Het is nogal verdacht. en ik kan met geen enkele bescherming door level 70 komen
The Catapult 2 Märulimängud lpmv
Het is erg duur om iets in dit spel te kopen..Elke uitrusting is te duur en op een gegeven moment verlies je daardoor je interesse
OK
Game blijft crashen voor en na advertenties en lijkt zelfs glitchy op punten sinds de laatste update. Repareer en update snel opnieuw
Cafeland - World Kitchen Simulator zfi
spy ware pasop je androit wordt leeg gehaald en dat is met elke spel van de maker van catapult
andere
Ik win altijd
Ongelooflijk spel! Veel gekke wapens en verdedigingsupgrades. advertenties zijn optioneel, maar het bekijken waard omdat ze dubbele beloningen opleveren! Ik wou dat alle advertenties zo werkten en het spel niet onderbraken. Ik zal het spel kopen, alleen omdat ik respecteer hoe dit is gedaan. Hier kunnen andere ontwikkelaars nog wat van leren. pvp is gelijk aan start niet p2w maar vereist tactieken bij het kiezen van wapens!..Heel erg bedankt voor dit geweldige gratis leuke spel. Ik kan levels opnieuw spelen met volledige upgrades! Kocht £ 9,99 x2 munten voor altijd, die ook advertenties verwijdert..
Campagnemodus is te moeilijk, tenzij je geld uitgeeft. Het was niet de moeite waard om naar advertenties te kijken om munten te krijgen. binnen een week verwijderd.
stom spel
Oké, dus sinds de laatste update kan ik niet meer dan ÉÉN STER per niveau trekken, wat ik eerder 3 ⭐ soms 2 haalde en ZEER ZELDZAAM zou ik er ooit 1 krijgen het is gewoon belachelijk en ik heb alles geprobeerd om een betere beoordeling krijgen van het verzorgen van mijn nauwkeurigheid% tot het niet oplopen van schade en het combineren van beide prestaties. Maar dan nog, EEN .. DIT IS ABSURD en eigenlijk gewoon lachwekkend. Ik ben ongeveer 350 niveaus binnen en heb het beste wapen en kasteel / bescherming beschikbaar, btw. 1